Instagram Pinterest Youtube

Transport, prețul transportului

Compania RAVAK ROM srl. folosește serviciile de livrare ale celor mai bune companii de transport pentru a-și livra produsele. Cu toate acestea, este important să știm că, în acest caz, RAVAK ROM srl. nu poate fi răspunzător de serviciul transportatorului, a cărui calitate nu poate garanta.

Vă rugăm să rețineți că, din cauza naturii lor, unele produse specifice nu pot fi expediate prin serviciul de curierat.

În cazul unei achiziții în valoare de 1.000 lei inclusiv TVA în plus, cumpărătorul primește automat transport GRATUIT oriunde în Romania. Nu se aplică produselor deja reduse cumpărate în Outlet.

Pentru transport în Romania:

1) Mod de transport:

  • serviciu de livrare
    • pachetul are parametri maximi:
      - greutate maximă 50 kg (total, adică inclusiv orice ambalaj de protecție);
      - lungimea maximă a părții de transport este de 150 cm;
      - volum maxim 0,3 m3
      - sticla, ceramica, porțelanul, marmura turnată și alte produse fragile este posibil să nu poată fi expediate cu acest tip de transport;
      - pentru orice altă metodă de livrare, cumpărătorul este informat pe e-mailul specificat în comandă.
    • paletul are parametrii maximi (inclusiv paletul și orice ambalaj de protecție):
      - greutate 550 kg;
      - lungime 240 cm;
      - inaltime 220 cm;
      - latime 180 cm;
    • transportul individual se realizează în cazul depășirii parametrilor paletului sau la cererea cumpărătorului. Acest tip de transport este agreeat cu cumpărătorul prin e-mail specificat în comandă.
  • colectarea personală la adresa RAVAK ROM srl, str. 23 August nr.75, 070000 Buftea este posibilă printr-un acord prealabil (în cazul disponibilității produsului de obicei în a doua zi lucrătoare). Metoda de transport este asigurată chiar de cumpărător. În acest caz, cumpărătorul va primi informații despre posibila dată de colectare a expedierii prin e-mailul specificat în comandă.

Programul de colectare personală:

LUN: 9.00 - 16.00
MARTI: 9.00 - 16.00
MIERCURI: 9.00 - 16.00
JOI: 9.00 - 16.00
VINERI: 9.00 - 16.00

Datorită naturii și cantității de produse (transport colete, transport paleți), compania RAVAK ROM srl. își rezervă dreptul de a alege un transportator potrivit. Înainte de livrarea produselor, destinatarul va fi contactat de șoferul companiei de transport selectate la numărul de telefon specificat în comandă și va fi informat cu privire la timpul aproximativ de livrare a produselor.

2) Prețul transportului:

  • serviciu de livrare
    • colet de până la 1 kg, 25 lei inclusiv TVA / o singură expediere. La fiecare kilogram in plus, prețul crește cu 3 lei. În cazul expedițiilor multiple, prețul se calculează separat pentru fiecare expediere. Plata se va face către RAVAK ROM srl, odată cu plata produselor.
    • palet, prețul transportului depinde de parametri și distanță. Suma acestuia va fi notificată cumpărătorului pentru aprobare prin e-mailul specificat în comandă. Plata se va face către RAVAK ROM srl, odată cu plata produselor.
    • individual, prețul transportului depinde de dimensiunea parametrilor de peste limită și de distanță. Suma acestuia va fi notificată cumpărătorului pentru aprobare prin e-mailul specificat în comandă. Plata se va face către RAVAK ROM srl, odată cu plata produselor.
  • ridicare personală: gratuit
    Pentru achiziții de peste 1.000 lei inclusiv TVA în toată Romania, trensportul este GRATUIT. Nu se aplică produselor Outlet deja reduse și produselor personalizate atipice. Ridicare personală la sediul RAVAK ROM srl din Buftea.

Oricare dintre tipurile de transport de mai sus (pachet, palet), inclusiv transportul gratuit, care este posibil pe baza îndeplinirii condițiilor de cumpărare stipulate în prezentul capitol, se efectuează o singură dată.

În cazul în care, din cauze ce țin de cumpărător, este necesar să se livreze mărfurile în mod repetat (a doua livrare și livrare ulterioară) sau într-un alt mod (de exemplu, absență, redirecționare către o altă adresă etc.) decât cel convenit, cumpărătorul este obligat să plătească toate costurile asociate cu livrarea repetată a bunurilor, resp. costurile totale asociate cu a doua livrare și ulterioară sau cu alte mijloace de livrare.

Prețul transportului nu include costul pentru returnarea expedierii. Cu excepția transportului individual convenit de cumpărător, prețul transportului include ambalajul.

Prețul transportului include TVA.

Livrarea pana la domiciliul Cumparatorului inseamna numai pana in fata casei / in fata scarii blocului; de aici, in cazul produselor voluminoase sau grele, curierii vor supraveghea descarcarea marfii din masina (nicidecum nu o vor si cara). Te rugam sa te asiguri ca ai personalul necesar pentru preluarea si transportul acesteia de la masina de livrare pana la locuinta!

3) Acceptarea produselor:

Cumpărătorul are opțiunea de deschidere a coletului și este obligat să verifice în mod corespunzător coletul livrat înainte de acceptare, în special integritatea ambalajului exterior sau alte daune care pot fi observate la recepția coletului, cum ar fi zgomote (sunetul cioburilor de sticlă spartă din colet ). Ruperea ambalajului exterior sau alte daune evidente pot indica o manipulare neglijentă a coletului în timpul transportului și posibilă deteriorare a mărfurilor. Dacă se constată o deteriorare, insistați să scrieți un proces verbal de predare cu persoana care a livrat (de obicei șoferul) și / sau nu acceptați expedierea. Vă recomandăm o descriere detaliată a pagubelor și fotografierea acestora. Desigur, este necesară semnătura șoferului, inclusiv numele acestuia cu litere mari și numărul de înmatriculare al vehiculului. În cazul primirii expedierii și constatării ulterioare a daunelor ascunse, cumpărătorul este obligat să notifice furnizorul cu privire la acest fapt în ziua primirii expedierii. Cu toate acestea, acest fapt nu înseamnă justificarea automată a dreptului de a schimba produse sau de a se returna produsele. Toată documentația, inclusiv fotografiile făcute, numele, adresa și numărul de expediere ale clientului, pot fi trimise electronic la eshop@ravak.ro. În cazul în care nu se procedează la verificare si notificarea eventualelor daune (sub forma unui proces verbal) iar acceptarea coletului se face fără rezerve sau trimiterea documentației pentru o reclamație de transport este făcută la o dată ulterioară, RAVAK ROM srl. Va tine cont de acest lucru.

Aici veți găsi un exemplu de proces verbal de primire de livrare.

4) Expediere:

Dacă mărfurile sunt în stoc, acestea sunt de obicei expediate în termen de două zile lucrătoare. Dacă se întâmplă ca bunurile comandate de cumpărător să nu fie în stoc sau livrarea să fie prelungită pentru o perioadă mai lungă decât de obicei, cumpărătorul este informat imediat prin e-mail.

După expedierea mărfurilor din depozitul vânzătorului, este necesar să adăugați timpul necesar pentru livrare, care pentru serviciul de transport este în intervalul de 1 - 3 zile lucrătoare