Reclamaţii produse RAVAK
Pentru producția produselor noastre se folosesc materiale de cea mai înaltă calitate și cele mai bune tehnologii. Chiar dacă se poate întâmpla să apară defecte de produs. În aceste situații neplăcute este o echipă de profesionisti care poate evalua din perspectiva producătorului defectul și să propună soluții pentru a aduce produsul la starea corespunzătoare în cel mai scurt timp posibil. Pentru a beneficia ușor și rapid completați și returnați formularul anexat. Formularele sunt folosite doar pentru depunerea unei plângeri de la utilizator / consumator final. În alte cazuri, cererea nu este rezolvată.
Formularele pentru depunerea unei plângeri:
Produsele RAVAK (cabine de duș, cădițe de duș, căzi, paravane de cadă și uși, căzi de baie cu sistem de hidromasaj, chiuvete, mobilier de baie, radiatoare și alte produse și accesorii, cu excepția bateriilor) Pentru întrebări referitoare la garanție RAVAK ne contactați prin e-mail office at ravak.ro, sau la telefon: +40 31 42 55 870 sau fax: +40 31 42 55 871 sau puteți folosi acest formular pentru reclamații. |
Baterii RAVAK În cazul în care la bateriile RAVAK în perioada de garanție (24 luni obligatoriu și prelungită la 5 ani) este detectat un defect, aveți dreptul de a depune o reclație pentru defectul produsului. Pentru o rezolvare mai simplă și ușoară puteți folosi serviciile noastre complete și să ne contactați la adresa de email office at ravak.ro, : +40 31 42 55 870 sau fax: +40 31 42 55 871 sau puteți folosi acest formular pentru reclamații. |